Friday 23 August 2013

Ini kisahku part 2..

Sambungan...

Saya terus menghubungi owner blog tersebut (maaf ye saya betul2 lupa siapa nama dia...) dan bertanyakan tentang produk shaklee yang boleh membantu memperbanyakkan susu badan. Disinilah bermulanya perkenalan saya dengan shaklee..Disebabkan saya ingin COD lantas beliau terus mencadangkan agar saya menghubungi k.cery aka PM Cery..alhamdulillah..urusan pembelian dipermudahkan..buat permulaan saya hanya mencuba trial pack ibu menyusu (almaklumlah kekangan bajet masa tu walaupun semangat nak breastfeed meluap2 hihi..) Di awal perjumpaan dengan k.cery xbanyak perkara yang saya tanyakan kerana saya hanya fokus untuk dapatkan set tu sahaja..Selepas sebulan mencuba,alhamdulillah..production susu semakin bertambah walaupun x terlalu meriah tetapi saya yakin susu tersebut sangat berkualiti,alhamdulillah..Bermula dengan trial pack, saya upgrade kepada full pack..Ada masanya saya melupakan keperluan saya sendiri semata-mata untuk membeli full pack.Saya yakin dengan rezeki yang Allah beri..niat yang baik akan dibalas baik..Setahun lebih juga saya menjadi pengguna shaklee.Apa sebabnya saya setia dengan shaklee??..Kerana saya yakin dengan kualiti dan keberkesanan produk ini..Ia sangat2 membantu saya..Kita juga tak harus putus berdoa kepada Allah sekiranya kita ingin sesuatu perkara tersebut berlaku tetapi dengan syarat kita haruslah yakin kepadaNya..Sampailah saat Allah membuka pintu hati saya untuk menjadi ahli shaklee..Bukan sahaja untuk diri sendiri, tetapi juga untuk suami, anak2, ibu bapa, adik-beradik, masyarakat di luar sana dan........pendek kata untuk semualah..alangkah bahagianya rasa jika kita dapat kongsikan kebaikan ini dengan semua orang, betul x......?? 

Salam sayang.. :-)

No comments:

Post a Comment